Wethouder
Woont in Spierdijk
Geboren te Berkhout

Waarom bij de VVD?

In 2009 ben ik begonnen met een eigen onderneming in het organiseren van wintersport groepsreizen, dit doe ik momenteel nog steeds onder de naam SnowExperience.nl en Skihuttentocht.nl. In 2011 ben ik tevens fulltime gaan werken voor de Nederlandse Ski Vereniging als coördinator topsport. Naast fulltime wintersporter ben ik gek op hardlopen en leg ik talloze kilometers af door ons mooie Koggenlandse landschap. Naast vele 1/2 marathon wedstrijden staat er in september dit jaar de Marathon van Berlijn op mijn loop programma. Op meer recreatief niveau speel ik tennis en ben ik lid van de Tennisvereniging in Berkhout. Het zal dus niemand verbazen dat ik lid ben geworden van de Koggenlandse VVD, dé sportpartij.

Als raadslid ga ik me dan ook, o.a., inzetten voor alle sporten en sporters van Koggenland.

Beroep

Politieke functies