Wouter Fakkeldij
Woont in Berkhout
Geboren te Amsterdam

Waarom bij de VVD?

Mijn beroep was commercieel medewerker in de verlichtingsbranche. En nu zou ik nog een raadsperiode verder willen gaan. Binnen de VVD zien we de laatste tijd veel nieuwe mensen bij de fractievergaderingen die enthousiast en gemotiveerd zijn. En dat maakt mij ook enthousiast om in een goede mix onze politieke ambities en ideeën samen aan te pakken. Bovendien vind ik dat een dorpskern als Berkhout beslist een vertegenwoordiger in de raad moet hebben namens de VVD, dat is altijd al  zo geweest in het verleden. Er zijn tijdens de dorpsgesprekken in alle kernen allerlei zaken besproken Vaak zijn er ook z.g. doe-groepen gecreëerd, zo ook in Berkhout, ik zie het als mijn taak, daar de volle medewerking en aandacht aan te geven in de nieuwe raadsperiode. Mijn bijzondere aandacht gaat uit naar het verenigingsleven in Koggenland, in het bijzonder de sportverenigingen.

Als raadslid ga ik me dan ook, o.a., inzetten voor alle sporten en sporters van Koggenland.

Beroep

Politieke functies